Vzdělávacích programů je v České republice nespočetně mnoho. Jsou totiž akreditovány ministerstvem školství. Horší to je ale u neakreditovaných kurzů, kde může školit kdokoliv a hlavně cokoliv. Je velmi jednoduché někomu naletět.
Vzdělávacích agentur existuje velké množství a mnohdy je složité vybrat si tu pravou právě pro vás. Vyznat se v nich je mnohdy také velkým oříškem. Bohužel neexistuje ani kompletní přehled.
chaoz v knihovně
Jestliže se rozhodnete, že byste rádi nějaký ten vzdělávací kurz vyzkoušeli, měli byste v první řadě zvážit, o jaký typ kurzu by se mělo jednat. Můžete si zvolit totiž kurz otevřený profesní nebo firemní. Otevřený vás ale vyjde mnohem levněji. K tomu všemu ještě dává možnost poznat problémy jiných firem nebo oborů, které se objeví v samotné diskuzi.
Kurzy, které jsou šité na míru, jsou mnohem dražší. Na druhou stranu ale firma skutečně dostane pouze informace, které opravdu chce a potřebuje. Mělo by se tedy jednat o maximum informací, které by měly být dostatečně využitelné v praxi. Tento typ kurzu je rozhodně smysluplný a to zejména tehdy, pokud má vyřešit firemní problém.
Kurzy bychom mohli rozdělit do několika bodů a to na kurzy manažerské, počítačové, z oblasti účetnictví, zaměřené na rozvoj a mnoho dalších.
Pokud byste chtěli podrobnější přehled, najdete jej na stránkách EduCity.cz po bezplatné registraci. Renomované agentury školí ve všech velkých městech ČR, takže se rozhodně nemusíte bát, že byste kvůli vzdělávacímu kurzu museli odjet někam do zahraničí. Do nabídky rozhodně patří města jako Praha, Brno, Ostrava či Plzeň.
srdíčko z provázku
Jestliže by vás zajímala cena kurzu, ta za jednodenní kurz rozhodně nepřesahuje několik tisíc. Pořídíte jej od 2 000,-. Více denní kurzy se pohybují v cenách do 20 tisíc korun. Pokud se ale jedná o manažerské kurzy, může to být ještě mnohem více.
Výhodou je, že po absolvování kurzu můžete získat certifikát, který může být výhodou. Certifikáty mají jasná pravidla a podmínky. Certifikaci vždy provází přípravný kurz, na jehož závěru probíhá zkouška. Pro spoustu podnikatelů může něco takového znamenat konkurenční výhodu.